Wednesday 19 June 2019

Meeracle Gemstone Buat Kulit Sihat Secara Luar Biasa

Meeracle Gemstone Buat Kulit Sihat Secara Luar Biasa 

Dah lama dah perati, tentang produk meeracle yang asyik duk lalu lalang je kat fesbuk sis, sejak 2018-1019, kini tergerak juga sis nak tahu tentang produk meeracle ni, best ke? Ok lah kita pun macam biasa, gugel dulu, cari tengok dulu testimoni-testimoni. Wow rupanya memang best, kalau tak best takda la orang duk promote kan. Meeracle ni adalah produk berasaskan batu permata, dah produk made in malaysia, wowowowow dan ianya berkualiti, sesuai untuk kulit wanita asia dan mana-mana kulit pun boleh cuba pakai. Pengasasnya cantik molek iaitu Puan Meera Nordin, katanya nak hasilkan formulasi meericle ni banyak yang dilaburkan dalam research dan development (R&D), barulah dapat memberikan hasil produk yang berkualiti tinggi dan selamat untuk para pengguna selama 2 tahun dalam pembangunan produk untuk Meeracle Facial Serum sebelum membuat pelancaran, dan kami juga menghabiskan banyak masa untuk mencipta formulasi terbaik untuk Facial Cleanser dengan malakit kami yang telah pun dilancarkan tahun lepas," katanya



Bukan senang nak cuba produk baru, tapi kalau dah lihat dari segi kelebihan bahan-bahan yang digunakan, kajian demi kajian yang dijalankan untuk hasilkan bahan berkualiti, testimoni-testimoni yang ribuan hadir, dan feedback positif dari pengguna, memang tak salah juga kalau mau cuba produk yang tengah viral ni. 

Jom saya perkenalkan kelebihan produk UTAMA dalam meeracle satu persatu.

MEERACLE SERUM
MEERACLE CLEANSER

Meeracle Serum

Meeracle Gemstone Serum adalah serum PERTAMA di ASIA yang menggunakan extrak “ batu permata “ atau dikenali sebagai “ formula Gemstone “ (Diamon, Rubi & Mutiara) sebagai bahan asas kerana bahan-bahan tersebut telah terbukti sangat berkesan untuk kecantikan kulit

Kenapa Batu Permata Bagus Untuk Kecantikan ?
Kerana sifat Batu Permata, Batu Delima & Mutiara itu sendiri terkenal dengan sifat kecantikan… So pakar kecantikan telah membuat kajian dan menemukan bahawa dalam batu permata, delima dan mutiara mengandungi bahan aktif yang apabila digunakan pada kulit wajah, ia akan menjadikan kulit wajah anda cantik dan glowing sesuai dengan sifat batu permata itu sendiri. Menarik kan ?



Merawat Pelbagai Masalah Kulit: Merawat masalah jeragat, jerawat, kulit kusam, kulit berminyak dan tona kulit tidak sekata
Melambatkan Proses Penuaan: Kandungan diamon membantu melambatkan proses penuaan sehingga wajah tampak awet muda
Mencerahkan Kulit: Formula kandungan aktif yang dapat membantu mengebukan dan mencerahkan kulit
Menegangkan Kulit: Kandungan pearl dapat menjadikan tekstur kulit lebih sihat, halus, anjal dan gebu

Kelebihan serum meeracle 

 cecair pekat yang mengandungi molukel kecil yang dapat meresap kat bahagian dalam kulit dan bagi tindakbalas yang lebih efektif tuk atasi masalah pada kulit macam kedutan ker..jerawat ker..dan lain-lain masalah kulit. Bahan dalam serum tu akan membantu proses regenerasi kulit which is  menggantikan sel2 kulit mati dengan yang baru dan sekaligus jadikan kulit kita tu lebih halus lembut.. 

 serum adalah lebih berkesan dari pelembab kulit tau sebab bahan kebaikan atau khasiat yang terkandung dalam satu2 serum tu mudah meresap kat dalam kulit.. dan sebab tu lah serum yang pertama di galakkan pemakaian nya selepas membersih muka yer.

dan sebab tu lah biasanya serum di jual ngan harga lebih mahal walaupon datang dalam botol yang sangat kecik..! in fact.. ada yang lebih mahal dari pencuci muka atau krim pelemban pon.. sebab nya khasiat yang terkandung kat dalam nya tu memang hebat ! 

korang kalau jenis2 suka pakai make-up tu.. aku baca..kalau pakai serum nanti kulit akan lebih flawless masa pakai make up tu giteeewww.. dan lagi satu.. serum ni jugak akan bantu memperbaiki kulit kesan dari pemakaian make up tu lah..


.....................................................


Meeracle Cleanser

Meeracle Gemstone Cleanser adalah product PERTAMA di ASIA yg menggunakan extrak batu permata seperti Malachite Stone sebagai bahan utama beserta extrak teh hijau dan extrak aloe vera.

Kelebihan meeracle cleasner
Membersihkan Kulit: Mengecilkan pori-pori, membersihkan dan menyingkirkan lebihan minyak pada kulit wajah

Melembapkan Kulit: Bertindak sebagai pelembab kulit sehingga kulit wajah menjadi lebih segar

Menganjalkan Kulit: Kanduangan Malachite Stone mampu menjadikan kulit wajah sentiasa anjal dan bersinar

Cara penggunaan

cleanser dan serum:  guna pagi dan malam
konsisten pakai insyaa Allah dalam seminggu dah rasa perubahan kulit lebih lembut dan parut jerawat makin pudar. HALAL yer.. dan mesra solat tu yang penting.


Pakai kedua2 product [SERUM DAN CLEANSER] akan dapat kesan berganda ! 
cuba lah dulu..

Kenapa Pilih Meeracle ?

Terbukti Berkesan: Ada ribuan testimoni yang berpuas hati dari orang ramai dan dari kalangan selebriti terkenal

Harga Berpatutan: Anda boleh jimat kerana tidak perlu berbelanja hingga ratusan ringgit untuk penjagaan kulit

Selamat Digunakan: Tidak mengandungi bahan kimia berbahaya seperti mercury dan hydroquinon

Sangat Unik: Diperbuat daripada extrak batu permata yang terkenal dengan sifat kecantikan (Pertama di Malaysia)

Testimoni meeracle







Harga offer

MEERACLE GEMSTONE SERUM [30ml]

NORMAL PRICE : RM 98
HARGA PROMOSI : RM 70 sm/75 ss


MEERACLE GEMSTONE CLEANSER [50ml]

NORMAL PRICE : RM 59
HARGA PROMOSI : RM 48 sm/rm52 ss


NAK LAGI JIMAT ?? 

 MEERACLE GEMSTONE COMBO

NORMAL PRICE : RM 157
HARGA PROMOSI : RM 110 sm/115 ss




Jom dapatkan  DENGAN SAYA  :)






Terima kasih kerana mengunjungi blog ini

No comments:

Post a Comment