Thursday 13 August 2020

Minyak Lintah Gunung Hijau

 Minyak Lintah Gunung Hijau

Minyak Lintah Gunung Hijau merupakan alternatif perubatan tradisional sejak berabad-abad dahulu. Minyak Lintah Gunung Hijau menjadi perbualan hangat dari zaman nenek moyang kita dahulu sehingga ke zaman sekarang. Minyak Lintah Gunung Hijau telah diproses dengan herba terpilih sehingga menjadi minyak lintah yang terbaik tanpa bahan kimia dan bahan pengawet, minyak ini suci serta semula jadi tanpa kesan sampingan pada si pemakainya. Minyak Lintah Gunung Hijau ini amat mustajab terutamanya pada lelaki yang lemah tenaga batin.

Minyak Lintah Gunung merupakan alternatif perubatan tradisional yang berkesan meningkatkan saiz, panjang dan keanjalan pada zakar. Turut melambatkan pancutan dan meningkatkan ghairah semasa hubungan seksual. Ianya selamat digunakan tanpa kesan sampingan contohnya seperti rasa panas, rasa kebas, tidak selesa atau bau yang tidak menyenangkan. Minyak Lintah Gunung telah dirumus dengan lintah gunung, minyak kelapa dara dan herba rahsia. Minyak ini turut digunakan oleh kaum wanita bagi memperindahkan saiz payudara. Ianya sesuai digunakan sebagai minyak urutan dan pastinya selamat kerana tidak mengguna bahan kimia dan pengawet menjadikan ianya selamat digunakan.


Pati minyak urutan turun temurun. INSYAALLAH selamat dan tiada sebarang kesan sampingan. Di rumus secara tradisional bagi merawat masalah saiz zakar, mengawal ejakulasi pra-matang, dan memperhebatkan lagi kejantanan anda diranjang. Kehebatan anda ini bakal mengubah fenomena kasih sayang isteri anda terhadap anda. Juga tak kurang juga kepada para wanita kerana dapat kepuasan dengan saiz payudara yang diingini apabila kalian rajin mengamalkan minyak ini sebagai minyak urutan memperindahkan payudara kalian. Pati Lintah ini dapat membetulkan semula kedudukan salur-salur darah dan saraf-saraf yang sensitif.


MANFAAT UNTUK LELAKI

.►Mengembangkan urat zakar agar zakar anda nampak lebih gagah dan hebat.*

►Mengeraskan lagi zakar supaya ia lebih perkasa.*

►Menguatkan lagi di setiap bahagian zakar.*

►Menegangkan struktur zakar.*

►Melambatkan pancutan ketika bersama isteri.*

►Menambahkan lagi nikmat dalam persetubuhan.*

►Melancarkan pancutan air mani.*

►Memulihkan saluran air kencing dan saluran air mani supaya ianya lebih lancar.*

*DISCLAIMER : RESULT MAY VARY FROM PERSON TO PERSON


MANFAAT UNTUK WANITA

.

►BESARKAN PAYUDARA YANG KECIL.*

►TEGANGKAN KAWASAN BERKEDUT DAN LEMBIK (aset wanita).*

►MENAIKKAN PUNGGUNG YANG LEPER.*

*DISCLAIMER : RESULT MAY VARY FROM PERSON TO PERSON

.

Harga pati Minyak Lintah Gunung Hijau


Rm30 sm/ Rm35 ss

harga termasuk pos


www.wasap.my/60199278721/minyaklintah

www.wasap.my/60199278721/minyaklintah

www.wasap.my/60199278721/minyaklintah






Terima kasih kerana mengunjungi blog ini


No comments:

Post a Comment